en dialog när jag träffade en sur gubbe. jag trammpade i hundbajset som han lämmnade på gatan,så oförskämmt!!

jag gick ut som en vanlig skön dag för att gå till affären men då kännde jag nått kletigt under skon det var nämnligen hundsbajs!!!!!!!!!!! och sen när jag tittade upp såg jag en fet lite gubbe med en liten spinkik hund då tänkte jag, det måste va dom så jag gick fram till gubben.

jag- Men nu har ju jag trammpat i ditt hundbajs, minna skor var ju vita innan, nu är dom bruna kolla bara!!!

surgubben -Ja jag ser det.Men det är inte min hund jävla kärring gå och gnäll någon annan stans!

jag - vaa, va säger du jävla gubbe ser du inte minna stora meloner jag är ingen kärring!!

surgubben - ja dom hänger ju ner ända till magen!

jag- NU tycker jag att du ska plocka upp bajset med dinna bara händer annars ringer jag polisen!

Sen när jag skulle gå från sur gubben så halkade jag i bajset igen och då skrattade surgubben.
Jag fick bajskluttar på kinden!!!
Jag gick sexit fram som en modell till gubben och gav honom en örfil och sa:

- Där får du gubbjävel!!

och gick min väg

p.s Det kanske inte riktigt var så det gick till !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0