lite beskrivning om mej själv läääääääääs det e sexit:)!!

heej jag är 70vintrar gammal
jag är ingeen tant bara en fjant med lite gråa hårstrån och rynkor men jag lever som kissie och peter pan:)
jag bor i hässelby. och jag har blogg för att minna barnbarn tippsade mig och för att jag söker en gubbe att bo med och ha lite sällskap det skulle vara trevligt:)!
jag heter Sigurd Vadin och jag vill vara blondin:)
jag ser mig själv som en 20årig fjortis jag pratar som unga bloggerskor altså inte gammaldags och jag har grymt stora meloner.:)
Jag är en bortskämmd liten fjant som hoppar runt på stan och guppar med mina meloner för unga gubbar:)
min idol är Amy Diamond och Eminem för att han har så snygga muskler jag skulle gärna ha s.. med honom sen när vi är klara skulle jag bjuda han på en kopp te med en socker bit i:)!
Minna föräldrar är kåta på mina meloner och min stortå men min dotter är freakenstain.
På kvällarna brukar jag spela en liten truddelutt på mitt trasiga piano och tänka mycket på Eminem och hans Muskler, jag blir nästan myndig och får slämm i ögonen.



jag är lite vild haha. Här blev jag tagen av polisen för snatteri !!!!!:( Skönt race alltså!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0